دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

تبریک

تولد حضرت علی (ع) مبارک
Loving you More and More !
روز مرد مبارک .
I'm Sorry...
علی عزیزم روزت مبارک .
 
I'll Love You Forever...
 
آرزوی خوشبختی برات دارم . امیدوارم بتونیم با هم زندگی خوبی داشته باشیم .
Our Love's So Rare and True...
 
دوستت دارم عزیزم.
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام لیلی عزیزم خیلی خوشحال شدم که تبریک شما رو دیدم واقعا خوشحال شدم بهترین هدیه ای بود که از شما گرفتم ممنونتم عزیز دلم لیلی جون خیلی دوست دارم خیلییییییییی منم برای دوتامون از خدای بزرگ مهربون واقعا مهربون که خیلی مهربونه مهربونتراز اون چیزی که اجازه بده کوته فکرایی مانند من مهربونیهاشو به این زودیها درک کنیم وبفهمیم که چقدر دوستمون داره چون ما فقط حال رو میبینیم واز آینده خبر نداریم به همین خاطر درک آینده و تشخیص خوب و بد در کوتاهترین زمان برای ما خیلی مشکل هستش بخاطر همون خیلی وقتها از سر نادانی هامون خدا رو نا شکری میکنیم *هر چه ازدوست رسد نکوست *از خدا میخوام لیاقت بندگی خالص رو به همه و به دوتامون عنایت کنن و با تاسی جستن از زندگی معصومین بخصوص با الگو قراردادن زندگانی گهر بار مولا امام علی (ع) و حضرت خیرالنسا خانم فاطمه زهرا(س) زندگی سرشاراز خیرو برکت توام با صحت وسلامتی وخوشی در کنار هم با همه داشتیه باشیم ان شاالله .
لیلی جون بازم از لطفت که خیلی خیلی خوشحالم کرد ممنونم امیدوارم لیاقت مرد آرزوهات رو داشته باشم خیلی دوست دارم خییییییییلللللللللللیییییییییییییی . علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد