دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

بیچاره مادر ! گفتم : مادر ! گفت : جانم ! گفتم :درد دارم .
گفتا :به جانم . گفتم :خسته ام ! گفت :پریشانم .
گفتم :کجا بخوابم ؟ گفت :روی چشمانم . گفتم : گرسنه
ام ! گفتا: بخور نانم . ........واما یکبار هم نگقتم : های های
مادر من ! من خوبم . خوشبختم . شادم ..... یکبار هم
نگفتم . همه اش از درد گفتم ...... ....... همه اش از
رنج گفتم . ای وای مادرم .........ای وای مادرم !

 

---------------------------------------------------------------------------------------

 

او رفت . . .

به حرمت سالهای درازی که

              دستش به شاخة هیچ آرزویی

                                                           نرسید . . .

من ماندم

              با حسرت نرسیدن دستش به شاخة هیچ آرزویی !!

 

-----------------------------------------------------------------------

 

می‌ترسم؛ نه از تعقیب سایه و سنگ ،
نه از شب‌های بی‌مهتاب و زوزه‌ی گرگ ،
از آدم‌ها... از آدم‌ها می‌ترسم .
از آنکه با من می‌نشیند و برمی‌خیزد .
از آنکه هر صبح به سلامی و لبخندی پاسخم می‌گوید .
از دوست‌نمایان ...
از آنکه دوست می‌نماید می‌ترسم .
از همانان‌که ــ به قول فروغ ــ مرا می‌بوسند و طناب دار مرا می‌بافند ...
سال‌هاست که می‌ترسم.
از آدم‌ها می‌ترسم و می‌گریزم به خلوت.
به خلوتِ خالی از چشم
می‌گریزم و می‌ترسم از چشم‌هایی که خلوتم را می‌پایند
می‌گویند هر کاری عقوبتی دارد ؛
عقوبت ریختن آبروی دیگران، عقوبت تمسخر، تحقیر و عقوبت شکستن دل .
تو بگو ... بگو من مبتلای کدام عقوبتم ؟
کاش در زمان پیامبری می‌زیستم ، از ترس‌هایم می‌پرسیدم و از عقوبت‌کشیدنم.
کاش ناگاه از جایی الهامم می‌شد که این درد که می‌کشم از کجاست !
......
من می‌ترسم از این همه دروغ ... از تزویر .
می‌ترسم از متنعّم بی‌درد که نفَس از گرما می‌آورد و لب به نصیحت و شماتت می‌گشاید.
حتی از تو...
راستی ای چشم‌های ناآشنا ! تو که ترس‌هایم را می‌خوانی... تو کیستی؟
کیستی ای چشم‌های پنهان ؟
از تو هم می‌ترسم .
اما گاهی می‌خواهم به تو بگویم.

 
----------------------------------------------------

 

دلم گرفته از این روزگار دلتنگی
گرفته اند دلم را به کـار دلتنگی
دلم دوباره در انبوه خستگی ها ماند
گــــرفت آینــــــه ام را غـبار دلتنگی
شکست پشت من از داغ بی تو بودنها
به روی شـــــانه دل مانـــد بار دلتنگی
درون هاله ای از اشک مانده سرگردان
نگاه خســـــــته مـــن در مدار دلتنگی
از آن زمان که تو از پیش ما سفر کردی
نشسته ایم من و دل کـــــنار دلتنگی
دگر پرنده احساس مــن نمی خواند
مگر سرود غم از شاخسار دلتنگی
بیا که ثانیه ها بی تو کند می گذرد
بیا که بگذرد این روزگـــــار دلتنگی

می دانم که دیگر هرگز نخواهی آمد.
------------------------

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد 

       فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

                                                رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب

                                                 که خود در میاد غزل ها بمیرد

گروهی بر آنند کاین مرغ شیدا

                                                 کجا عاشقی کرد،آنجا بمیرد

من این نکته گیرم،باور نکردم

                                                 ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چون روزی ز آغوش دریا برآمد

                                                 شبی هم در آغوش دریا بمیرد

تو دریای من بودی،آغوش وا کن

                                                که می خواهداین قوی زیبا بمیرد

 

 

زندگی پر است از جای پای انسانهایی که در حالیکه تو را می بوسند ، طناب دار تو را می بافند .
زندگی پر است از جای پای انسانهایی که در حالیکه تو را می بوسند ، طناب دار تو را می بافند .
زندگی پر است از جای پای انسانهایی که در حالیکه تو را می بوسند ، طناب دار تو را می بافند .

 

خیلیییییییییی اشتباه کردیییییی

 

 

خیلییییییییییییییییی اشتباه کردی

                             

خیلییییییییییییییییی اشتباه کردی                                                     

 

خیلی    اشتباه کردی

خیلییییییییییییییییییییییییییییی اشتباه کردی

 

                                                      

            

                            خیلی           اشتباه کردی

                                           خیلی  اشتباه کردی                           

بی تو هرگز

بی تو هرگز

بی تو هرگزواژه ای بسیارآشنا که بارها گفته ایم شنیده ایم ولی نمیدونم چند نفرازماواقعا معنی این کلمات رو به واقع کلمه درکش کردیم باید اعتراف کنم من تا این چندروزاخیرمعنی واقعی این کلمه رو درک نکرده بودم هرچند معنی سختی نداشت ولی واقعا میگم درکش نکرده بودم والان هم به سختی درکش میکنم تنها عاملی که به من تسلی میده تا تحمل این واقعیت رو بکنم امیدی دارم به چند روز آینده.

لیلی من این یار مهربان من عزیزدل من تاج سرمن امیدمن عشق لایزال من وهمه چیزوهمه کسم چند روزی که به یه سفرنه چندان خوشایند رفته البته یه موقع فکرنکنین ........نه.....بخاطر مشکل خواهرکوچولوش چند روزیکه توبیمارستان پیشش رفته که ان شاا... زود خوب میشه ولیلی منم پیشم مییاد.

لیلی من خیلی خوبه خیلی واقعا من خودم درمقابل خوبیهای اون همیشه سرتعظیم پیشش دارم مهربونه به معنی واقعی کلمه با مرامه بامعرفته از خیلی ازکسایی که ادعای مرد بودن داره از خیلی خیلی آشون مردونه ترحداقل از مردهایی که ازشون قرابت خونی نزدیکی داره من همیشه بهش افتخار میکنم والدین من بخاطر داشتن عروس خوب و نجیبشون به خودشون میبالن همه ما هرچقدرهم خداروشکرکنیم بازهم نمیتونیم شکراین موهبت خدای مهربون رو که به من وخانواده من ارزونی داشته بجا بیاریم. خدایاشکرت .

لیلی من بیا که خیلی دلم واست تنگه خیلی عزیزم من بی تو هیچم بیا آروم جونم روانم عشقمی یارمی عزیز.

 

لیلی جون خیلی خیلی دوست دارم.           همسرت علی

 

لیلی من

      ای بهترینم ای برای منو من برای تو  ای

ای عزیزترینم من در مقابل بزرگی وجود تو سر بر آستان

 

با عظمت پروردگارمان میگذارم که بهترینی از خوبان را بر من

 

ارزانی داشت .

 

لیلای من

 

تو خودت بهتر از هر کسی میدونی چقدر دوستت دارم و چقدر با تمامی وجودم دوستت دارم

 

هر چند اون طوری که شایسته شما بود نتونستم ابراز کنم .

 

ای عشق اولین و آخرینم

 

              میستایمت

 

بزرگی وجودت را پاکی دل مهربانت را وهمت بلندت را

 

تو بزرگی بزرگتراز آنچکه من و امثال من بزرگیت را درک کنند

 

تو موجودی نجیب هستی برای تحمل بی مهری ها وندانستن مهربانیهایت

 

ای افتخار من

 

به وجودت همیشه افتخار کردم و خواهم کرد

 

لیلی من نمیدونی چقدر به خودم میبالم وقتی پدرومادرم ازتو ازخوبیهات تمجید و تعریف میکنن

 

 

همیشه وهمه جا وهمه وقت میخوامت

 

                                                             همیشه وهمه جاوهمه وقت بامنی

 

همیشه و همه جا و همه وقت باهم باشیم

 

لیلی من خیلی دلم واست تنگ شده

خییییییییییییییللللللللللییییییییییییییییییییی

 

دوستت دارم لیلی من خیییلییی هم دوستت دارم.

 

                                                                                                 علی