دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

دستهای تو

با دستهای روشن تو هر قفل کهنه را می توان گشود .

کمکم کن

خوشبختی

این منم؛ خوشبخت ترین بانوی دنیا؛

که در حالیکه احساس می کنم بهشت را در کنار خود دارم؛ همراه نیمه دیگر وجودم ؛ در تاریک و روشن جاده ای که به آسمان وصل می شود قدم برمی دارم.

 
علی عزیز من تو نه نیمه وجود من  که تمام وجود منی .
می دونم که خیلی وقتها خیلی می رنجونمت و خیلی اذیتت می کنم . می دونم که همسر ایده الت نیستم . ولی من کاری به این کارا ندارم . من خیــــــــــلی دوستت دارم . به خدا خیلی دوستت دارم . علی خیلی دوستت دارم.    نمی دونم چطوری حالیت کنم . می دونم که باور نمی کنی .
نمی دونم چرا بعضی وقتها می زنه به سرم و بیخودی بهت گیر می دم . به خدا دست خودم نیست . علی جونم ، تو که نمی دونی من چه حالی دارم . یعنی هیچ کس نمی دونه . تو که نمی دونی چقدر افکار من آشفته است . تو که نمی دونی چقدر از دنیا و از زندگی ناامیدم . تنها عشق من و امید من تو این دنیا فقط تویی . دلم می خواست تو هم منو خیلی دوست داشته باشی . نه اینکه فکر کنم دوستم نداری ولی اینو می دونم که مثل بقیه دوستم داری . دلم می خواست منو یه جور دیگه بخوای . دوست داشتنتم فرق کنه . اما هر روزی که می گذره من واست عادی تر می شم. تو هم هی سرد تر و سردتر می شی . نمی دونم چی کار کنم . واقعا نمی دونم . تو که نمی دونی چی تو ذهن من می گذره . می دونی چه حسی دارم این روزا . احساس پوچی ، بیخود بودن ، فکر می کنتم دیگه هیچ کس دوستم نداره . چه فایده داره که آدم تو دنیایی زندگی کنه که کسی دوسش نداره همون بهتر که کوله۸ بارشو ببنده و بره تو یه دنیای دیگه تو دنیایی که دیگه توش دوست داشتن وجود نداشته باشه . اون موقع دیگه مهم نیست که دوست داشته باشن یا نه .
علی ، دلم می خواد برم . کجا ؟ خودمم نمی دونم . فقط دلم می خواد برم . جایی که هیچ کس دیگه منو نشناسه . هیچ کس کاری به کارم نداشته باشه . برم یه جایی و فریاد بزنم . دلم می خواد انقدر فریاد بزنم که دیگه چیزی ازم نمونه .
 
 
تو رو خدا علی جونم کمکم کن .
تنها جایی که وقتی خسته ام . وقتی دلتنگم می تونم بهش پناه ببرم آغوش تو . تنها چیزی که ارومم می کنه نوازشهای تو .
من فقط می خوام تو دوستم داشته باشی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد